wtorek, 22 lipca 2014

Libster Award

Zostałam nominowana do Libster Award przez http://fanfiction-fire.blogspot.com/.

LIBSTER AWARD
"Nominacje do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

 Moje odpowiedzi:

1. Kto był twoim pierwszym idolem?
Moim pierwszym idolem, była Hannah Montana. (haha)
2. Jakie masz plany na przyszłość?
Obecnymi planami na przyszłość jest wyprowadzka do Anglii. Nie wiem, czy uda mi się wyjechać i zamieszkać właśnie tam, ale mam nadzieję, że tak.
3. Gdzie najchętniej być pojechał(a) na wymarzone wakacje?
Najlepiej gdzieś nad wodę. Morze, ocean. Ale również chętnie bym odwiedziła inne kraje tj; Hiszpania, Irlandia, Wielka Brytania czy też Chorwacja.
4. Jakbyś miał(a) wymyślić nazwę dla innej planety, jaka by była?
Zależy co by było na tej planecie...Nie zastanawiałam się nigdy nad takim pytaniem.
5. Jak często używasz wyobraźni?
Bardzo często <3
6. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać?
Zaczęłam pisać, ponieważ pierwszy raz jak przeczytałam imagin, zastanawiałam się 'co by było gdybym ja taki napisała?'. Zastanawiałam się i zdecydowałam napisać jeden. Nie wyszedł mi najlepiej, ale spodobało mi się pisanie, no więc dlatego zaczęłam.
7. Odważyłabyś/odważyłbyś się kiedyś zmienić płeć?
Raczej nie. Podoba mi się tak jak jest!
8. Jaka była twoja ulubiona bajka w dzieciństwie, a jaka jest teraz?
Miałam bardzo dużo ulubionych bajek, ale najlepszymi to były chyba 'Myszka Miki', 'Król Maciuś I', 'Smerfy', 'Miś uszatek', 'Miś Paddington' itp. przeważnie dobranocki. A obecnie również lubię dużo bajek, ale już chyba bardziej filmów serialowych tj. 'Victoria znaczy zwycięstwo', 'Sam i Cat', 'I Carly' i 'Tajemnice domu Anubisa'.
9. Myślałaś(eś) kiedyś o napisaniu piosenki?
Tak, napisałam nawet kiedyś kilka z koleżanką i jedną sama.
10. Ile czasu masz zamiar pisać? 
Jak najdłużej...
11. Do jakich należysz fandomów? 
- DIRECTIONER
- SELENATOR
- ARIANATOR 
- VICTORIAN 
- BRAT
- 5SOS FAMILY
- POTTERHEADS

Moje pytania:

  1. Za co kochasz/lubisz One Direction? 
  2. Co robisz aby się rozerwać?
  3. Kim jest/są Twój/i idol/e?
  4. Co lubisz czytać? O ile w ogóle lubisz. 
  5. Ulubiony aktor/aktorka? 
  6. Gdybyś był/a reżyserem, o czym być nakręcił/a film? 
  7. Co chciałabyś wiedzieć na temat przyszłości?
  8. Jakie najlepsze wspomnienie masz z dzieciństwa? 
  9. Czy pieniądze są Ci potrzebne do szczęścia? 
  10. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę? 
  11. Co o sobie sądzisz?


Ja nominuję: 

2 komentarze: